هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

خامات بيئه واشغال فنيه

4 مشترك

خامات بيئه واشغال فنيه Empty خامات بيئه واشغال فنيه

مُساهمة من طرف muslimah7788 الإثنين سبتمبر 28, 2009 2:23 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
المادتين دول في الفرقه الرابعه قسم ملايس ونسيج ولا ليهم اي لزمه واكتر مادتين مكلفين جدا جدا جدا ومفيش وجهه استفاده ولا هيا كتره منهاج وخلاص والمشكله بقي انه المادتين دول اللي محدش بيسقط فيهم بس السنه دي للاسف في ناس سقطت بقصد وكمان بدل ما يكون في حشو بس بمواد ملهاش اي استفاده ممكن نحط مادتين بدل منها يعني تكون تنفيذ ملابس علشان نستفيد اكتر بدل ما بنرمي فلوسنا علي الارض ونكون عاملين مشاريع كويسه والدكتوره تقول حلوه وفي الاخر نشوف نلاقي الناس شالت الماده او عن نفسي اكون عامله مشاريع عاجبه المعيده بتاعتي جدا وكمان الدكتوره اخدت مشاريعي وكمان مشروع الامحتان نزل عندها في المكتب ادامي وحليت حلو جدا في الامتحان النظري والاقي نفسي جايبه تقديبر جيد وصحابي جايبين مقبول في ماده اساسا بيقولوا عليها ماده تقدير خامات بيئه واشغال فنيه Confused خامات بيئه واشغال فنيه Confused خامات بيئه واشغال فنيه Confused خامات بيئه واشغال فنيه Confused خامات بيئه واشغال فنيه Confused خامات بيئه واشغال فنيه Confused

muslimah7788
مستجد
مستجد

التميز الشخصي/الهوايات : مجالات النفصيل

خامات بيئه واشغال فنيه Empty رد: خامات بيئه واشغال فنيه

مُساهمة من طرف Admin الإثنين سبتمبر 28, 2009 11:45 pm

السلام عليكم وحمة الله وبركاته
ان شاء الله نعرض الكلام دا علي المتخصصين من اعضاء هيئة التدريس بنظام الجودة
ونرو لغة الحوار تكون افضل من كدا
شكرا

Admin
Admin

http://homeeconomics.mountada.biz

مُساهمة من طرف romeel الإثنين أكتوبر 19, 2009 4:45 pm

الله عليكي بجد
كلامك ده صح
مادتين مالهومش ريحة اللازمه
ومكلفين جدا
اكتنر من المانيكان
وفي الاخر ايه اللي استفاده من الخرز والولي والترتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ياناس كفايه وفكروا بقى

فيها ايه لو كنا درسنا مثلا قطع تتنفذ حتى لو متعاده مش مشكله يعني ممكن نعيد البنطلون مثلا او اي قطع
romeel
romeel
وسام التميز
وسام التميز

التميز الشخصي/الهوايات : القراءة بس مش كل المواضيع

http://romeel.mountada.biz/

مُساهمة من طرف هبه الخميس مارس 10, 2011 7:21 pm

فعلا انا معاكى فى اللى انتى بتقوليه العلم بيتطور واتطور لمرحله كبيره جدا واحنا لسه للاسف ما لمسناش اى حاجه من هذا التطور احنا لسه عند الترتر واللولى والبطاريات القديمه وشرائط الادويه الفارغه وغيرها كتير اكيد انتم عارفينه يعنى من الاخر ومجمل الموضوع ان مواد زى دى مش تخصص علشان تكون مواد تقدير واتمنى من اداره الكليه انها تتعامل مع قسم ملابس بمستوى تعليمى اعلى من كده لان احنا فينا فعلا ناس ذو عقليات متفتحه الناس دى لو حد اهتم بيها هتفيد الكليه بشكل كبير جدا وبالتالى هنضمن انا نخرج دفعات يمكن الاعتماد عليها فى المصانع وغيره اسفه للاطاله بس انا كان نفسى اقول حاجات اكبر من كده بس للاسف الكلام دلوقت مالهوش نتيجه شكررررررررررررررا
هبه
هبه
مستجد
مستجد

التميز الشخصي/الهوايات : تصمييم الازياء